Torsdag 23/8 2007 Första skoldagen...

   Idag så drog skolan igång igen för mig. Vi började kl. 8.30 och oväntat nog så hdae jag inte så svårt att komma ur sängen, jag var faktiskt ganska så pigg när jag vaknade imorse. Jag gjorde sällskap med Jennie till skolan och sedan gick hon för att träffa sin klass och jag min. Var första gången på 5 månader som jag såg de flesta av dom så det var kul! Men jag vet inte hur många gånger jag fick berätta att jag fått körtelfeber och fått åka hem tidigare ifrån lägret bara, men de är väl okej antar jag... Vi började med ett litet upprop tillsammans med  våran mentor Rikard. Sen fick vi en del info, dom som skulle ha busskort fick dom och tillsist så fick vi våra skåp. Fick ett underskåp i år... Inte det bästa kanske men jag överlever.
   På schemat idag stod Psykologi A och Geografi A. Vi hade först en timmes väntan till psykologin efter vårat upprop, men då kom aldrig våran lärare så i stället gick vi och åt lunch. Pannkakor! Älskar skolans pannkakor! Men saken var den att eftersom att vi inte hade nån psykologi hade vi lite mer än 2h håltimme. Det var så tråkigt...! Hade inget att göra, jag satt och pratade med lisa och linnéa ett tag men vi blev så sega så att vi mest satt och stirrade rakt fram och var jätte trötta, hehe!
   När det tillslut var dags för geografin så fick vi skriva ner på en lapp ett ställe som vi gärna ville besöka och gick igenom det. Tog sin lilla tid, och sedan fick vi även läxa till nästa vecka. Alla länder i Europa ska märkas ut, inte så svårt.
   Nu sitter på boye igen. Jag sitter och funderar på vad jag ska äta idag. Tror att de blir lövbiff och pommes, skulle vara riktigt gott! Kör på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback