Tisdag 5/6 2007 hemresa...

Jag måste börja med att berätta vilken OTROLIG tur jag hade igår kväll. Jag och Emilio ska båda åka hem idag så vi måste åka till flygplatsen på samma gång. Saken är bara den att hans flyg var kl 07.30, vilket bettyde att vi skulle åka från Mon Séjour kl 4.00! MEN igår kväll då jag gått och lagt mig så kommer det någon och knackar på dörren för att kolla om jag var vaken, det var Emilio. Han ville berätta att hans flyg hade blivit ändrat och att han ska flyga på kvällen i stället. Så i stället för att åka kl 4 på morgonen så blir det nu 9.30. Sååå underbart att få sova, äta frukost och bara ta det lugnt innan vi åker.

Mitt flyg går 12.40 och jag kommer att landa 15.20 på Arlanda. Det känns väldigt vemodigt att behöva åka härifrån för jag trivs så jätta bra här! Men just nu så är det ju inget som jag kan göra åt saken. Jag kommer ju att få komma tillbaka, antingen i höst på det en månadsläger som är i september eller till det läger som blir nästa år. Men de är inte bestämt när det ska vara ännu så jag vet inte ännu. Men tillbaka kommer jag och det känns bra!

Nu är det 1h 15min kvar tills jag och Emilio ska åka till flygplatsen i Geneve tillsammans med Mary. På flygplatsen hoppas jag att jag har lite tid till att shoppa lite. Nu vet jag vad som finns där så jag ska nog köpa med mig lite kläder hem.

Men de var allt ifrån mig här i Schweiz. Nästa uppdatering kommer förhoppningsvis att vara ifrån Sverige (man vet aldrig, planet kan bli inställt eller något sånt). Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback