Fredag 5 December

Den här dagen har gått fort förbi och det är jag tacksam för. Annars hade det kunnat bli en jobbig dag för precis som de senaste dagarna har jag varit väldigt paranoid och tolkat saker fel. Vilket sätter igång en väldigt stor rädslans känsla i mig, vilket inte direkt gör saken bättre. Senast för en stund sen hade jag en typisk sådan stund... Hatar det, men nu när jag börjat träna igen så går dagarna fortare och jag har mycket mera att göra om dagarna. Vilket får mig att släppa allt dåliga åtmistone ett tag. Och genom att ha mer att göra så går dagarna fortfare, och det betyder att jag fortare får komma hem och vara med Fine. Det som jag sett fram emot sen jag kom hit, nu är det inte långt borta och jag vet att det kommer få mig att må bra. För så är det alltid, så länge jag får vara med henne så löser sig allt. Då spelar det ingen roll. Tror det är den känslan jag saknar mest just nu, den säkerheten att allt löser sig.

Ja nu har jag skrivit av mig lite iaf. Ska hoppa in i duschen nu och sen försöka sova. Hoppas på att det kommer gå bra att somna ikväll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback