Söndag 7 december 2008

Nu är det snart över, det är så det känns. Det är bara idag kvar och sedan kommer nästa vecka bara flyga förbi! Idag kommer nog gå förbi rätt så fort också.

Igår blev en sån skön dag. Vi var iväg och cyklade på morgonen, men för min del blev det inte så mycket... Glömde min hjälm! Var lite tanksprid på morgonen så det var nog lika bra, annars fanns det nog en stor risk för en krasch. Men det släppte under förmiddagen. Dagen gick sedan riktigt fort. Jag sov 2h och blev väckt av Robin som kom för att jobba på en video till guilhem med mig. Vi höll på ett par timmar och sen på kvällen så var vi ut och åt mat. Det var jag Rickard, Enora, Guilhem och Elodie som åkte till en Pizzeria och hade en jätte trevlig kväll, men mååånga skratt. Sen som kronan på verket så pratade jag med Fine och vi planerade våran jul lite grann =) Är snart hemma hos dig igen älskling, saknar dig <3

Idag så kommer det inte hända så mycket, ska bara göra klart de sista på videon med Robin. Men det kommer att ta sin lilla tid det.

Imorrn så åker vi till Montelimar och cyklar och sedan tillbaka för att gymma så vi kommer inte vara hemma mycket imorrn. Vi åker vid 12.30 och kommer hem vid 20.00 nån gång. Tisdag har vi två långa cykel pass, onsdag också 2 pass och torsdag 1 pass. Sen ska vi ut och julhandla lite grann på eftermiddagen och även packa cyklarna till tävlingen. Fredag kommer spenderas helt och hållet till att packa och städa då vi åker tidigt måndag morgon och inte kommer hem fören sent söndag kväll från tävlingen. Helgen är så klart fullspäckad med tävlingen så det kommer få tiden att gå. Känns bra nu, den jobbigaste tiden är över och nu ser jag bara framåt mot tävlingen och min hem färd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback