Måndag 10 november

Senaste veckan har jag spenderat ett par dagar i Gimo med Fine stackarn som varit sjuk... Jag åkte dit på tisdagen och vi åkte tillsammans hem på torsdagen igen, hon skulle ändå inte klara av att gå i skolan på fredagen.. Jag hoppas att jag underlättade lite för henne iaf genom att vara där och hjälpa till. Onsdag var vi på bio inne i Uppsala och även på fredagen med trisse. Lördag var vi och firade Lovina hennes kusin som fyllde 3. Annars har vi bara tagit det lugnt och försökt få hennes förkylning att gå över.  Det var dock jätte kul att få spendera all den här tiden med henne, bara vi två. En liten glims av hur det kommer bli senare sen när vi får möjligheten att flytta hemifrån själva, ser fram emot det!

I tisdags innan jag åkte till fine var jag inne i Uppsala och lyssnade på Paolo Roberto som hade ett föredrag. Det var kul att lyssna på honom och den timmen han pratade bara flög förbi. Helt klart något som jag tycker fler ska göra om ni får chansen!

Idag har jag legat däckad hela dagen. Har varit trött men främst haft problem med magen... Kanske nått som jag fått av fine, vem vet. Men jag är glad om det stannar så här i såna fall. Vill inte bli så dålig som hon var, usch.. Men det märks väl de närmaste dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback