Måndag 14/11 2008

De senaste dagarna har gått fort. Jag har varit på bio i Uppsala där vi såg Twilight. Tyckte om den och kan helt klart rekomendera den! Det blev sedan en natt i Gimo med Fine och vi åkte sedan hem tilsammans på fredags förmiddagen. Sen har jag mest spenderat tid med Fine under helgen, har passat på innan vi inte kommer ses på 3 veckor nu medans jag är i Frankrike... En helg med matlagning hos mig, snökrig och även en tur ned i diket ... Vi sladdade av vägen och fastnade där när vi skulle åka en mindre väg till hallsta. Vi ringde mormor som kom till undsättning. Fine satte sig sedan i golfen och i mormors lilla VW Polo och på nått sätt så fick vi upp bilen. Bra sammarbetat av oss där =) Kommer verkligen sakna henne nu, men har ju verkligen något att se fram emot när jag kommer hem!

Resan till frankrike idag gick ju allt annat än smidigt tack vare vädret. Snöandet gjorde det jätte svårt att komma till arlanda och väl där så vart planet försenat med 2h. Det gjorde att vi missade vårat tåg och ställde till allting. Efter 3h på flygplatsen där vi letat hyrbil så tröttnade vi tillslut och tog en bil bara. Vi hade nog kunnat hittat billigare men vi orkade inte hålla på längre! Men tillslut så kom vi iväg och resan till Romans gick riktigt bra. Nu så ligger vi i våran lägenhet hos Guilhem och vilar. Väntar bara på att han ska komma hem så att vi kan säga hej till han och sedan sova! Har varit i farten sen 5.30 imorse och inte ätit speciellt mycket heller så behöver min sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback