Fredag 31 oktober 2008

Sista oktober idag, inte för att jag vet varför jah nämnde det... I brist på annat antar jag. Den här dagen har sakta gått förbi. Vädret har varit riktigt kasst idag! Så jag har knappt satt foten utanför dörren. Har tränat här hemma och pillat med lite andra saker. Har äntligen fått in en egen sattelit box på rummet. Vi har haft den bra länge nu men äntligen så har vi fixat parabolen så att jag kunde koppla in den så det roade jag mig med en stund idag. Annars har jag tittat på Top Gear och jobbat på min nya hemsida. Börjar verkligen göra framsteg på den nu!

Annars så har det varit jätte skönt att ha Fine hemma den här veckan. Kändes jätte bra at kunna spendera så mycket tid med henne. Har inte kunnat göra det på jätte länge nu känns det som... Bara den känslan att vakna upp i sängen brevid henne kan göra hela dagen för mig. Ser redan fram emot onsdag då vi ses igen.

Nu ska jag lägga mig och försöka varva ner lite så att jag kanske kan få sova nästan hela natten iaf. Skulle verkligen behövas, har inte haft en natt utan att vakna på flera veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback