Lördag 4 Oktober 2008

Nu ligger jag här på hotellet och kan inte sova... Ska upp vid 8 imorrn för ännu en tävlings dag men kan inte sova. Är för mycket som surrar i huvudet just nu... Tävlingen som inte gick som väntat idag, hur kommer det gå med våran bil, måste jag köra hela vägen hem imorrn, kommer vi klara oss från stormen som sägs vara på väg in här imorrn, plus en massa annat skit som inte ska vara där...

Den här resan har visat sig bli jobbigare än väntat... Bilen gick sönder på vägen ner och står just  nu i helgsinborg. Vi fick en hyrbil via våran bilförsäkring som vi tog oss ner i. Kruxet är att vi vet inte om Madde får köra den, det är en lång historia som jag inte orkar skriva. Men det har med försäkringarna att göra. Så det kan bli så att jag måste köra hela vägen hem imorrn. Alla 70-75 milen helt själv efter en tävlingsdag....! Inte alls kul. Blir ju inte bättre av att jag inte kan sova nu med. Skulle behöva det. Fan hatar va jag hatar det här! Är för orolig för allt runt omrking vilket gör mig deppig och stressad vilket leder till att man bara hittar mer sådana jobbiga tankar. Och vem ligger inte och tänker innan dom ska sova? Suuuuck....!

Men bra saker nu då, för att försöka vända på det här!

- Bilen vi har är så underbar!
- Mina starter var bra idag, speciellt i finalen.
- Vi har haft jätte kul under resan trots allt som hänt.
- Jag slår gordon på mx vs atv!
- Jag har en landsvägs cykel med mig hem till oss.
- Vi hade bra väder idag, trots risk för annat.
- Fått äta kanelbulle idag på kanelbullensdag!

Ja det är det jag kan komma på just nu... Är ju nått iaf, så nu får vi se om det funkar då, måste verkligen få sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback