Måndag 13/10 2008 tung period...

Var ett tag sen jag skrev nu. Men jag har verkligen inte känt för det. Allt resande och skit förra veckan gjorde att jag fick dåligt med sömn vilket har lett till att jag haft en liten deppig period och det har gått ut över personer... I helgen har jag varit helt utmattad och har inte klarat av att göra mycket, och inte har det gjort att jag mått nå bättre. Men nu har jag haft två nätter med lite mera sömn (inte tillräckligt dock känner jag...) så jag känner att jag mår bättre. Ser saker och ting mer som vanligt igen så det känns bra. Men känner som sagt att jag inte är riktigt där ännu, men det är på rätt väg!

Jag har inte mycket att berätta om de gånga dagarna. För jag har inte gjort mycket. Så jag återkommer när det händer nått som är värt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback