Söndag 26/10 2008

Är så seg nu. Igår natt så sov varken jag eller fine nå bra, inatt fick i alla fall hon sova skönt. Jag sov själv helt okej, men inte alls länge nog. Vi var och hämtade Jens i Norrtälje inatt och jag hade helt klart kunnat sova innan 10 igår. Jag vaknade ett par gånger och låg vaken en stund inatt. Men inte allt för länge, speciellt inte om man jämför med vad jag behövt stå ut med på sistone.

Nu när vi ändå är inne på min dåliga sömn. Doktorn som jag träffade i torsdags var rätt så säker på att min hjärtrusning som jag hade i veckan beror på trötthet. Att min kropp helt enkelt var för trött och det var kroppens sätt att säga ifrån. Hon tog en massa vanliga tester, blodtryck, EKG osv... Men alla provsvar va tipp top och EKG:t visade ingenting. Så det var ju bra. Så jag har fått i uppgift att köra lite avslappningsövningar för att lära kroppen att slappna av mer igen. Har inte gjort något på den fronten ännu men lär väl få ta tag i det snart...

Idag så har jag haft min första arbetsdag på gymmet i Uppsala. Det var ingen hitt för det var ingen där och det var jäkligt kallt. Jag satt där i 3h och försökte hitta saker att göra på datorn. Gick väl sådär men tiden gick i alla fall och jag fick åka hem.

Nu ligger jag och kollar på Top Gear för att få tiden att gå, har inte mycket annat att göra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback